Inschrijvingen Omen XXVI geopend!

Hallo!

Zoals jullie gemerkt hebben, zijn de inschrijvingen wat later dan normaal. Maar nu dan toch, ze zijn geopend! Klik hier om je direct in te schrijven!

Vernieuwingen

Achter de schermen hebben we niet stil gezeten. We willen het jullie, maar ook zeker ons zelf, zo makkelijk mogelijk maken en hebben daarom iDeal als betalingsmogelijkheid toegevoegd.  Hiernaast kun je nog gewoon op de goede, oude vertrouwde manier betalen, mocht je dat willen. Door de vernieuwde inschrijfprocedure kan er hier en daar een foutje in zitten. Stuur een mailtje naar bestuur@omen-larp.nl als je er ééntje tegenkomt, of zet een berichtje in de Facebook groep.

Prijs

Iets ongerelateerds, maar wel belangrijks is dat we de prijs van spelen op Omen met € 5 verhogen. We hebben te maken met hogere kosten van een aantal kanten en we willen wel blijven investeren in het evenement. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. We denken met € 60 nog steeds een redelijke prijs te hebben voor het evenement.

Schrijf je snel in! We zien jullie snel op Omen XXVI!